גורמים עבריינים בג`סר א-זרקא הציבו מצלמות ברחבי הכפר. המשטרה יצאה לפעילות נגד מתקיני המצלמות
ראה מידע נוסף..ערים חכמות |
פיילוט ראשוני: עיריית לוד חנכה מערכת חדשה וחכמה אשר תעניק אפשרות לפתוח את כל המקלטים הציבוריים הפזורים ברחבי העיר בלחיצת כפתור מהמוקד של החמ"ל העירוני ראה מידע נוסף..בתזמון מושלם לפני חג האורות חנוכה, הסתיים בחדרה פרוייקט להתקנת כ-10,000 פנסי רחוב חסכניים חוסכי אנרגיה בהשקעה של 30 מיליון שקלים. לדברי מנכ"ל החברה הכלכלית חדרה, בשלב הבא יותקנו "מערכות חכמות של בקרה ושליטה מרחוק". בנוסף, יהיה ניתן להתקין מצלמות וסנסורים למנוע ונדליזם , וכן לחבר עמדת טעינה לרכב חשמלי ראה מידע נוסף..החיפושים הכי פופולריים בגוגל ב-202312/12/2023
גוגל מסכמת שנה ומפרסמת את החיפושים הכי פופולריים ב-2023 וביניהם: פיקוד העורף, דובר צה״ל, דני קושמרו וקבלת רישיון נשק ראה מידע נוסף..רק לפני חודש וחצי הודיע מאסק שיחבר את עזה לרשת האינטרנט, כעת הודיע כי יאפשר חיבור לרשת היטרנט בלווין האינטרנט "סטארלינק" שבבעלותו, רק לאחר שיוכח כי לא ייעשה שימוש רע בתשתיות ראה מידע נוסף..מתקפות הסייבר נמשכות: עוד אתר ישראלי נפרץ11/12/2023
אתר ״קופונופש״ הישראלי נפרץ ומצטרף לשורה ארוכה של אתרים שנפרצו מאז המלחמה ראה מידע נוסף..איראן מגבירה את מתקפות סייבר על ישראל10/12/2023
דו"ח משותף של מערך הסייבר הלאומי של ישראל וגופי הגנת הסייבר האמריקאים, בהם CIA, FBI, NSA וכן הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה חושף פעילות סייבר של קבוצות תקיפה איראניות נגד בקרים תעשייתיים ראה מידע נוסף..עיריית אור יהודה חנכה מרכז שליטה חכם ומתקדם07/12/2023
בניית המרכז החלה עוד לפני מלחמת ״חרבות ברזל״ והוא כולל שני חדרי שליטה, שאחד הוא חמ״ל חירום והשני הנו המוקד העירוני. ראש העיר, ליאת שוחט: "זהו אחד המרכזים המתקדמים ביותר בישראל" ראה מידע נוסף..
תוכן שיווקי בעקבות פריצה לשרתי חברת האיחסון שאירחה בעבר את אתר איקאה ישראל, הרשת שלחה הודעה במייל ללקוחותיה: "אנו מציעים לפעול לשינוי הסיסמאות בהן השתמשת בעבר באתרנו וכן לנקוט משנה זהירות ביחס למיילים שנתקבלו משולח בלתי מזוהה" ראה מידע נוסף..פרטיהם האישיים של רבים ממבקרי רשות הטבע והגנים הודלפו בערוץ בטלגרם. בקובץ אותו הדליפו ישנם פרטים רבים הכוללים שמות, כתובות מגורים, מספרי טלפון ועוד ראה מידע נוסף..בחניון, של חברת ״אלקטרה אפיקים״, נטענים האוטובוסים בדומה לאופן שבו נטענים סמארטפונים בטעינה אלחוטית, והוא הוצג בפני שרת התחבורה, מירי רגב ראה מידע נוסף..
|
|||||||




