|
|
|
|
|
לימודי מדעים וטכנולוגיה בגני הילדים בשדרות
|
|
מערכת החינוך בשדרות יוצרת מרחב התפתחות חינוכי בקרב ילדי הגנים ומלמדת אותם אודות שימושים טכנולוגיים הכוללים רובוטיקה ומדעים בחיי היום יום
במסגרת תוכנית "שפה בונה עתיד" בקרב ילדי הגנים בשדרות, תיערך התאמה למיומנויות המאה ה-21. מלבד לימודי השפה ופיתוח אוצר המילים, הילדים יפתחו כישורי למידה גם בתחומי המדיה, המדע והטכנולוגיה.  צילום: דוברות עיריית שדרות בהתאם לכך, ילדי גני החובה בשדרות קיבלו ערכות למידה בתחום הרובוטיקה, החקר והחלל. ערכה זו כוללת ספר אסטרונאוטים, גלובוס, מערכת השמש, טלסקופ ומגדירים: צמחים, ציפורים, חרקים, מגדלות, משקפת ואטלס לילדים. רכזת התוכנית "שפה בונה עתיד", מיכל עינב הכינה עבורם דיסק המכיל תוכנית עבודה מסודרת ליישום המיומנויות הכולל משחקים וכרטיסיות למילים חדשות. בתחום הרובוטיקה הילדים קיבלו ערכה לייצור רובוט חכם הנשלט על-ידי בקר ממוחשב. ההורים שהינם חלק מהפרויקט, יוכלו לשחק בבית עם ערכות מיוחדות שיחולקו לילדים, ולעקוב אחר הלמידה במסגרת הגן.  צילום: דוברות עיריית שדרות
חדשות נוספות
על רקע המשבר הכלכלי החמור בעיר נצרת, משרד הפנים החליט למנות ועדה קרואה שתנהל את ענייני העיר ותמלא את תפקידי ראש העיר ומועצת העיר
ראה מידע נוסף..
בעקבות פגיעת טיל ברכב חשמלי בנווה שאנן, ראש העיר דורש צו סגירה ופינוי מגרש לאחסנת כלי רכב חשמליים בחיפה. בעקבות נפילת טיל, מנוע של רכב חשמלי הועף למרחק של קרוב לקילומטר
ראה מידע נוסף..
בצל ההסלמה הביטחונית, ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, פנה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ` בבקשה לדחות את תשלום מס המטרו
ראה מידע נוסף..
אושר לשנייה ושלישית בוועדת העבודה והרווחה: מעסיקים במגזר הציבורי שעובדיהם אינם מאוגדים יוכלו לבצע את הפחתת השכר הנדרשת בחוק באמצעות הסדר חלופי
ראה מידע נוסף..
דיון בוועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני שהתקיים היום (ב׳) בנושא הערכות הממשלה למתן פיצויים במסגרת מס רכוש בעקבות מצב הלחימה – חושף כי היקף התביעות עד כה 4 וחצי מיליארד שקלים עם צפי ל-5 מיליארד. רשות המיסים: מכון ויצמן ובז״ן הם אירועי ענק״
ראה מידע נוסף..
בעקבות דחיית הטבת המס לבאר שבע בעקבות אירועי 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל, ראש העיר רוביק דנילוביץ` קורא לשר האוצר בצלאל סמוטריץ` להחזיר את ההטבה בהקדם, במטרה לתמוך בכלכלת העיר בצל האתגרים הביטחוניים
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
| |
|
|