|
|
|
|
|
דוח היחידה הממשלתית לחופש המידע קבע כי משרד התחבורה מוביל במענה לפניות הציבור
|
|
על אף שמשרד התחבורה נמצא בין חמש הרשויות שאליהן הוגש מספר הבקשות הרב ביותר, הדוח מצא את המשרד כמצטיין בכל הפרמטרים שנבחנו ועם מספר תלונות והפרות נמוך ביותר
על אף שמשרד התחבורה נמצא בין חמש הרשויות שאליהן הוגש מספר הבקשות הרב ביותר, הדוח מצא את המשרד כמצטיין בכל הפרמטרים שנבחנו ועם מספר תלונות והפרות נמוך ביותר.  צילום: שאטרסטוק דוח היחידה הממשלתית לחופש המידע לשנת 2023 קובע כי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ניצב במקום הראשון מבין כל משרדי הממשלה ויחידות הסמך שלהן במתן מענה חיובי לפניות הציבור: 86.1% מהפניות נענו בחיוב. בנוסף, המשרד זכה למיקום גבוה בדירוג המשרדים שסיפקו מענה בזמן הקצר ביותר: 71.2% מהפניות לקבלת מידע נענו תוך 14 יום. יצוין כי הזמן המירבי הקבוע בחוק למתן מענה עומד על 120 ימים. כאמור, על אף שמשרד התחבורה נמצא בין חמש הרשויות שאליהן הוגש מספר הבקשות הרב ביותר, הדוח מצא את המשרד כמצטיין בכל הפרמטרים שנבחנו ועם מספר תלונות והפרות נמוך ביותר. שרת התחבורה ובטיחות בדרכים, תא"ל (במיל`) מירי רגב: "שקיפות מלאה ושירות לציבור הם ערכים מובילים במשרדנו, המספרים מוכיחים זאת שוב ושוב, גם בדוח חופש המידע. אין זה מקרה אלא תוצאה של מדיניות ברורה שהתוויתי, השמה את האזרח במרכז. כמשרד האחראי על 4.5 בעלי רישיונות נהיגה, על רישוי 3.5 מיליון כלי רכב, ועל מיליוני נוסעים בתחבורה הציבורית מדי יום, אנו באים במגע ישיר עם הציבור ומעורבים בחייו יותר מכל משרד אחר. לכן הצבתי את שיפור וייעול השירות בראש סולם העדיפויות שלנו. מענה לפניות לקבלת מידע הוא חלק מגישה זו." מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "כל פעילות משרד התחבורה מתבצעת על פי חוק ובשקיפות מלאה, וצריכה להיות פתוחה לעיון הציבור, ולפיכך משרדנו מקפיד על יישום חוק חופש המידע. השקיפות היא חלק מחזון השירות שהציגה השרה מירי רגב החל מיומה הראשון במשרד, ואשר כל מנהלי ועובדי משרד התחבורה מחויבים ליישומו. תפקידי הוא לוודא כי מחויבות לשירות יעיל, מהיר, מקצועי וקשוב לא תהיה רק סיסמה, אלא מציאות יומיומית, המתבטאת בנהלים ובזמני מענה קצרים, כפי שמגיע ללקוחותינו – שהם עם ישראל כולו."
חדשות נוספות
סמל הטרגדיה הופך לסמל של שיקום: 110 מבנים נפגעו, תשעה נהרגו, 2,000 תושבים פונו. עיריית בת ים: "אנו מחויבים לשקם את האזור, לדאוג לדיירים, ולהפוך את הכאב למנוע של צמיחה והתחדשות"
ראה מידע נוסף..
שנה לאחר שנכנסה לתפקידה, לירון דורון לוי, מנכ”לית מרכז השלטון המקומי, מסכמת קדנציה רוויית אתגרים, מלחמות ותהפוכות - ומשרטטת כיווני פעולה ברורים: פלטפורמות אסטרטגיות לתעסוקה, שירות לתושב וניהול דאטה; מלחמה בריכוזיות, וחתירה לעצמאות כלכלית ומקצועית של הרשויות. רגע לפני 2025 MUNIEXPO - ראיון עומק על אתגרי השלטון המקומי
ראה מידע נוסף..
הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה של עיריית חדרה אישרה בקשות להיתרים להקמת חמישה מגדלים ברחוב העלייה השנייה. התוכנית אושרה במסגרת פרויקט התחדשות עירונית של העירייה, ותכלול כ-400 יחידות דיור
ראה מידע נוסף..
ביטוח לאומי אישר קבלת טיפולים משלימים גם אצל מטפלים פרטיים; ובעיריית אופקים קוראים לתושבים לנצל את הזכאות ולהיעזר בסיוע העירוני
ראה מידע נוסף..
המדינה בוחנת הקמת תאגידים ייעודיים להעסקת עובדים זרים מחליפים בתחום הסיעוד הביתי; בינתיים המטופלים נאלצים לשלם סכומי עתק ולעיתים להעסיק עובדים לא חוקיים
ראה מידע נוסף..
על רקע ניסיון לינץ’ בשני נהגים של חברת סופרבוס בירושלים, הוועדה לביטחון לאומי דנה בהחרפת מקרי התקיפה – בכנסת קוראים להכרה בנהגים כעובדי ציבור ולשיפור ההגנה והאכיפה. משרד התחבורה: אין גוף מרכזי שמרכז את הנתונים או מוביל לפתרון כולל
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
| |
|
|