|
|
|
|
|
"מניב", חברת המים של רשל"צ: חלה עלייה באיכות השירות וירידה בכמות הפניות
|
|
הדוח החצי שנתי של חברת המים העירונית של ראשון לציון מציג עלייה משמעותית בשיפור השירות וירידה בפניות הנוגעות לנושאי ביוב, הצפות עירוניות והפסקות מים. כ- 4,723 פניות התקבלו למוקד העירוני לעומת 5,308 שהם 11%, לעומת ינואר עד יוני בשנה שעברה
מניב ראשון פרסמה השבוע, כמדי שנה, את הדוח החצי שנתי שמצביע על פעילות ענפה במגוון תחומים. לצד הירידה בכמות הפניות למוקד, פניות הנוגעות להפסקות מים הצטמצמו משמעותית. לעומת 464 פניות בתקופה המקבילה בשנת 2023, הגיעו 439 פניות בחציון הראשון של שנת 2024.  צילום: שאטרסטוק מדי חצי שנה מפרסם תאגיד המים העירוני של ראשון לציון "מניב" דוח חצי שנתי המספק הצצה לפעילותה במגוון תחומים. מהדוח עולה כי בין החודשים ינואר עד יוני 2024 פנו 4,723 תושבים בלבד, לעומת 5,328 פניות בחודשים ינואר עד יוני 2023. כמו כן, מלבד הטיפול בפיצוצי מים ובבעיות ביוב העובדים גם חילצו מפתחות, מכשירים ניידים ואייפדים מקולטנים ואף סייעו בחילוץ גורי חתולים. בדוח צוין כי חלה ירידה של 21% בפניות הנוגעות לנושאי ביוב, ירידה של 22% בפניות הנוגעות לסתימות ולהצפות ביוב עירוניות. הנתונים אינם כוללים פניות הנוגעות לביוב פרטי שאינו באחריות מניב. ירידה משמעותית נרשמה גם בכמות הפניות הנוגעות לסתימות קולטנים – 76 פניות בלבד התקבלו בנושא זה לעומת 100 פניות בחציון הראשון של שנת 2023. בנושא הפסקות מים יזומות הגיעו 439 פניות בחציון הראשון של שנת 2024 לעומת 464 פניות בתקופה המקבילה בשנת 2023 – ירידה של 5.5%. בנושא עבודות תשתיות התקבלו 218 פניות בלבד, לעומת 315 פניות בחציון הראשון של שנת 2023 – ירידה של 31%. בדוח צוין כי עובדי חטיבת התפעול טיפלו בחציון הראשון של שנת 2024 ב -45 פניות של תושבות ותושבים שהפילו חפצים לקולטני הניקוז הפזורים ברחבי העיר. מנכל"ית החברה, סאלי לוי: "אני גאה בעובדות ובעובדי החברה על שירות איכותי ומהיר בטיפול בפניות המגיעות למניב. הירידה בכמות הפניות של התושבים היא עוד הוכחה לאיכות השירות הגבוהה שאנו מעניקים להם הן באופן יזום והן כמענה למפגעים ולמטרדים".
חדשות נוספות
אתגרים בשיקום והתמודדות עם ההשפעות ארוכת הטווח של המלחמה מעסיקים את מועצה אזורית מטה אשר. אדריכל ליאור לוי, מהנדס המועצה מסכם את השנה שהייתה וחושף כי 160 תוכניות לפרויקטים שונים בתחומי תשתיות, מבני חינוך ציבור, עומדים על הפרק. היעד: לצאת לדרך חדשה, המבוססת על חיזוק, התחדשות והעצמה קהילתית
ראה מידע נוסף..
קריית שמונה חווה בשנה האחרונה תהליך שיקום אינטנסיבי לאחר שספגה מעל 300 מטחי טילים ופגיעות עקיפות. תחת מגבלות מנדט ותקציב של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, פעלו הקבלנים בשיתוף עם נציגי העירייה במרוץ נגד הזמן. יחד, שיקמו כ-75 מוסדות חינוך בעיר, במטרה לחזור לשגרה ולבנות עתיד טוב יותר לתושבי העיר. טל עוזיאל כרמל, מהנדסת קריית שמונה, בריאיון מיוחד ל״רשויות״
ראה מידע נוסף..
למעלה מ-100 מיליון שקלים לטובת מענקים להתייעלות באנרגיה בשנה אחת, שלל פרויקטים חדשים, עשרות רשויות שמצטרפות כל שנה לתכנית “המאיץ”, ואינספור גגות סולאריים, מתקני אגירה והצללות במרחבים הציבוריים – אלו הם רק חלק מהמספרים שמאחורי המהפכה של משרד האנרגיה והתשתיות ברשויות המקומיות. בראיון מקיף ל“רשויות”, מספר מנכ”ל משרד האנרגיה והתשתיות, יוסי דיין על החזון, הכלים, הפרויקטים – והמהלך ששם את השלטון המקומי בקדמת הבמה של השינוי האנרגטי של ישראל
ראה מידע נוסף..
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, וראשי רשויות השרון יוצאים למאבק משותף נגד הקמת הדפו בלב השטח החקלאי של העיר, בעקבות החלטת ועדת השרים לענייני תשתיות חיוניות לאשר את המקטע האחרון של קווי המטרו – למרות התנגדותם התקיפה
ראה מידע נוסף..
במסגרת ההסכם החדש, תקבל עיריית אור יהודה מימון של 20 עד 30 אלף ש"ח לכל יחידת דיור תוספתית שתקבל היתר בנייה בפרויקטים של התחדשות עירונית. המימון ישמש להקמת תשתיות חיוניות, מוסדות ציבור ומבני חינוך
ראה מידע נוסף..
בדיון בוועדה לביקורת המדינה שהתקיים אתמול (יום ד׳) הציגו הנהלת נת"ע את סטטוס התקדמות פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן. מנכ"ל נת"ע: ״כמות הנוסעים בקו האדום חצתה את רף 125 אלף ביום - שואפים ל-180 אלף
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
| |
|
|