|
|
|
|
|
שירות מעל הכל: אגף שירות לתושב שדרות מסכם שנה
|
|
מחויבים לתושבים: האגף לשירות התושב בעיריית שדרות סיכם את שנת 2020 בבשורות לתושבים
שנת 2020 הגיעה לסיומה, ובמהלך השנה המיוחדת הזאת, האגף לשירות התושב בעיריית שדרות פעל על מנת לסייע לתושבים בכל הנדרש.
 צילום: דוברות עיריית שדרות
שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת, שנה שבה נאלצנו להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה ולשנות את שגרת חיינו ואף לבלות את מירב הזמן בבית.
אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "לא בכדי, הסלוגן שלנו בעיריית שדרות הוא חושבים שירות.
דבר ראשון, אנו חושבים על התושבים שלנו וכיצד ניתן לשרתם במקצועיות ובמחויבות.
אני רוצה להודות למחזיק תיק שירות לתושב, אורן ניזרי, למנהלת אגף שירות לתושב, הילה אלימלך, למנהל המוקד, ירון זוהר וכמובן לכל העובדים באגף.
בשנת 2020, זכינו מקום שני בתחרות `מצוינים בשירות`, אנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ולהיות הטובים ביותר בארץ".
באגף שירות לתושב בוצעו חידושים רבים כמו:
הקמת מוקד ייעודי לרישום בחינוך, שיתוף ציבור בשיקום שכונות, שירות לתושבים חדשים, פיילוט לחצני מצוקה בגנים, הקמת מוקד שירות לעסקים בקורונה.
כמו כן, התקבלו 54 בקשות להנגשת שירות משפטי בשכונות, הקמת מערך חקירות אפידמיולוגיות ושירות ייחודי לחולים ומבודדים.
כמו כן, זומנו במוקד 4,856 תורים טלפונים/פרונטליים בכלל האגפים בעירייה המקבלים קהל.
על מנת להוביל את כל השינויים הללו, מוקד מידע ושירות לתושב החל להשתמש במערכת CRM חדשה של חברת א.ש בינה.
מערכת שבה ניתן לנתב באופן חכם את כל פניות התושבים וליצור עימם קשר תמידי על-ידי שליחת הודעות SMS ומיילים.בשנה זו חלה עלייה של 48% במספר הפניות למוקד בהשוואה לשנת 2019.
סך הכול התקבלו 55,426 פניות וזמן עמידה בתקן עמד על 76.6%.
מרבית הפניות הגיעו דרך המוקד הטלפוני במספר 8516* וחלקן באמצעות שירות הודעות WhatsApp.
כמו כן, בשל נגיף הקורונה הוקם מוקד ייעודי עבור מבודדים וחולים ובוצעו בו 9,607 שיחות יוצאות.
בנוסף, בוצעו כ-240 חקירות אפידמיולוגיות ומתן מידע והנחיות קורונה.
במסגרת מוקד זה, חולקו כ- 1,200 ערכות למבודדים והתקבלו 1,300 פניות למתנדבים.המשל"תים (מרכזי שירות לתושב) דאגו לקבל את פניות התושבים ולטפל בהן, לבצע ביקורי בית ולדאוג לפעילות חברתית בשכונה.
האגף פעל במהלך השנה על שיפור המענה הטלפוני הניתן מהאגפים השונים לתושבים.
נושא נוסף שחל בו שיפור הוא הקמת טפסים דיגיטליים כמו טופס אישור תושב, ארנונה, סיום שכירות, אישור לטאבו ועוד.אורן נזרי, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שירות לתושב: "החזון הוא זה שמוביל אותנו להישגים.
אגף שירות לתושב בעיריית שדרות ימשיך להיות המקצועי ביותר בכל היבטי השירות. תודה רבה לכל הצוות הנפלא של האגף".מנהלת האגף, הילה אלימלך, ומנהל המוקד, ירון זוהר, הציגו את הנתונים בישיבה מיוחדת עם סגן ראש העיר, אלעד קלימי, מנכ"ל העירייה, גלעד אברהמי, ומנהלי האגפים והמחלקות.
חדשות נוספות
מנהג מגונה ומתריס: תושבים מהאוכלוסייה הערבית בלוד החליטו לבזות את יום הזיכרון לשואה ולגבורה ולירות זיקוקין
ראה מידע נוסף..
טראקנט, אחת מ- 34 החברות החדשות שביצעו הנפקה ראשונית בבורסה בתל אביב מתחילת 2021, אשר גייסו יחד סכום של למעלה מ- 3 מיליארד שקל. רה"ע: אילת בין הראשונות להוביל עיר חכמה, כמו טראקנט שהצליחה עם הנפקתה בבורסה
ראה מידע נוסף..
הטקס העירוני לזכר חללי פעולות האיבה תושבי חולון התקיים אמש באנדרטה לזכרם שבגן הציבורי במרכז שכונת נאות שושנים
ראה מידע נוסף..
בימים אלה נמצאת המועצה המקומית כפר ברא, במחצית הדרך להשלמת פרויקט "מרכז הכפר". פרויקט זה הנו פרויקט הדגל במועצה לשנים הקרובות, שעתיד להפוך את מרכז הישוב למרכז בילוי ומסחר ציבורי לתושבי הישוב, והסביבה כולה
ראה מידע נוסף..
507 בני באר שבע נפלו במערכות ישראל ובעת מילוי תפקידם: באר שבע תציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים וטקסים ברחבי העיר. העצרת המרכזית שתתקיים ביום ג` ותפתח בצפירת דומיה בת דקה
ראה מידע נוסף..
הדיון התקיים עם חתימת ההסכם בין חברת קצא"א לבין חברת RED-MED בבעלות שותפות אמריתית, להעברת נפט בצורה דו כיוונית ולאחר החלטה שהתקבלה פה אחד במועצת העיר אילת להגנה מרבית על המפרץ
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
| |
|
|