|
|
|
|
|
המוקד העירוני ברחובות מסכם את שנת 2021
|
|
66% מהפניות הגיעו באמצעות הטלפון, 30% דרך הווטסאפ, שאר הפניות הגיעו באמצעות האפליקציה והמיילים: עיריית רחובות מסכמת שנה של שירות
כמה פניות נפתחו השנה במוקד העירוני? כמה פונים למוקד באמצעות הטלפון וכמה בוואטסאפ? אילו שכונות מובילות במספר הפניות למוקד? ואיזה נושאים התושבים פונים למוקד? כל התשובות בכתבה הבאה.
 בימים אלה המוקד העירוני מסכם ומנתח את נתוני השנה החולפת כדי לייעל את השירות לתושבי העיר. רחמים מלול, ראש העיר: "המוקד העירוני זמין לתושבי ותושבות העיר בכל עת, 24/7, ומצליח להביא לפתרון מהיר ויעיל של בעיות ומפגעים שונים בזמן קצר". המוקד פועל במסגרת אגף הביטחון והבטיחות, החירום והתקשוב ומהווה ציר תקשורת מרכזי בין התושבים לעירייה – תוך העברת פניות התושבים ודיווחים על מפגעים לעובדים בשטח בזמן אמת. מערכת ניהול המוקד העירוני הינה מערכת חדשנית לניהול השירות, שכל ייעודה הוא הענקת שירות מהיר, יעיל ונגיש יותר לתושבי העיר. חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק שירות לתושב: "המוקד העירוני נמצא בקו הראשון של המפגש עם התושבים ומנתב את הפניות לשטח במהירות וביעילות".היקפי הפניות ודרכי הפניה בשנה החולפת התקבלו במוקד העירוני 176,768 פניות כאשר זמן ההמתנה הממוצע עומד על 30 שניות בלבד, נתון זה מסמל ירידה של 30% בזמן ההמתנה מהשנה שעברה. בעוד שהשיחה הטלפונית ממשיכה להיות אמצעי הדיווח המרכזי, תושבים רבים בוחרים לעבור לשירות המוקד בוואטסאפ – ולדווח על פניות באמצעות האפליקציה הפופולרית, תוך שליחת הודעת טקסט ותמונות של המפגעים.66% מסך הפניות השנה הגיעו באמצעות הטלפון30% מהפניות הגיעו באמצעות הווטסאפ של המוקד העירוניושאר הפניות הגיעו באמצעות האפליקציה והמייליםהנתונים מעידים על מגמת עלייה יציבה ועקבית בשימוש בוואטסאפ בפנייה למוקד העירוני, והשנה נרשמה עלייה של כ-6% בנתוני השימוש לוואטסאפ של המוקד העירוני.בנוסף למענה על פניות המגיעות מצד התושבים, המוקד העירוני מנהל 2 ניידות שירות שעובדות בכל רחבי העיר – מטפלות בתקלות ונותנות מענה מיידי לליקויים שונים בזמן אמת. לירון פלדמן יוסלוביץ, מנהלת המוקד העירוני: "המוקד העירוני הינו לב ליבה של הרשות המקומית, אליו פונים התושבים בדיווח על פניות וגם בקשות מידע. אנו זמינים למען התושבות והתושבים 24 שעות ביום ו-7 ימים בשבוע תוך דגש על מענה מקצועי ואדיב".באילו נושאים פונים למוקד העירוני? חזות העיר – 20.8% מהפניותתנועה, שילוט ופיקוח – 13.4% מהפניותתחזוקה – 12% מהפניותשיטור העירוני – 11.9% מהפניותאילו שכונות מובילות את מס` הפניות? מרכז העיר- מזרח – 19.8%מרכז העיר- מערב – 13.2%שיכון סלע ותיקים – 5.6%רחובות החדשה – 5.2%שעריים מערב – 4.6%רחובות ההולנדית – 4.5%קריית משה – 3.9%
חדשות נוספות
העבודות לחידוש השוק העירוני צפויות להימשך כ-3 שנים. ראש העירייה רוביק דנילוביץ`: "פרויקט החידוש יהפוך את השוק העירוני למרכז הפעילות המסחרית
ראה מידע נוסף..
בשכונה המתחדשת יהיו, על פי התכנון, פארק רחב ידיים, מערכת שבילים מפותחת, חורשות מוצלות, בית קפה ומוסדות חינוך
ראה מידע נוסף..
הפרויקט יתפרש על פני שטח של 8.4 דונם, ויכלול שישה בנייני בוטיק ובהם 89 יחידות דיור, בתמהיל מגוון הכולל דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בנוסף יכלול הפרויקט שטח פתוח עם גינה פרטית ענקית בגודל של 3 דונם
ראה מידע נוסף..
מנהלי המחלקות במועצה המקומית חצור הגלילית התכנסו ליומיים אינטנסיביים כדי לסיים את גיבוש התוכנית. בין המטרות: חתירה לפיתוח כלכלי, חדשנות, הקפדה על ביצוע והתעקשות על מצוינות
ראה מידע נוסף..
האם זה יעצור את המסתננים הלא חוקיים? העבודות להקמת החומה צפויות להסתיים בתוך כשנה. ראש המועצה עמק חפר, גלית שאול: "מקווים שהעבודות יתקדמו במהרה"
ראה מידע נוסף..
זה התחיל בקבוצת ווטסאפ, אליה הצטרפו כבר מאות צעירי, ואתמול גם הוצב אוהל סמלי ראשון בגן העיר, כשמובילי המחאה מתכוונים לחזור לשטח עם כוחות גדולים. "המדינה הזאת שייכת לאזרחים ולא רק לטייקוני נדל"ן", אומר אופיר דקל, ממובילי המחאה
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
| |
|
|